Aanpak rotondes N372 en afrit A7 Leek

Gemeente Westerkwartier en provincie Groningen gaan de rotondes aan de N372 (Oude Postweg) en de afrit van de A7 in Leek aanpassen. 

Dankzij een subsidie van het Rijk is hiervoor samen met Rijkswaterstaat een ontwerp gemaakt. De aanpassingen moeten zorgen voor meer verkeersveiligheid, een betere doorstroming van het verkeer en voldoende capaciteit voor toekomstige verkeersgroei. 

Lees meer op de website van de provincie Groningen